Αποτελέσματα Β' Πρόσκλησης για Επιμόρφωση ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2023-2025

Εκτυπώσιμη μορφή

Ύστερα από απόφαση της Υποεπιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, η οποία συνεδρίασε την 14η Ιανουαρίου 2025 και βάσει των κριτηρίων επιλογής και των απαιτούμενων προϋποθέσεων της από 14-11-2024 Β΄ Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΚΑ131) έτους 2023-2025 για επιμόρφωση μέσω του προγράμματος ERASMUS+, παρατίθενται ο πίνακας με τα αποτελέσματα που αφορούν τα μέλη Διδακτικού και Λοιπού Προσωπικού του Α.Π.Θ.:

 

 

Α/Α

Αριθμός δήλωσης

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
(ΝΑΙ
-ΟΧΙ)

1

2023E-STT-OUT0048

NAI

2

2023E-STT-OUT0051

NAI

3

2023E-STT-OUT0053

NAI

4

2023E-STT-OUT0054

NAI

5

2023E-STT-OUT0055

NAI

6

2023E-STT-OUT0056

NAI

7

2023E-STT-OUT0057

NAI

8

2023E-STT-OUT0058

NAI

9

2023E-STT-OUT0059

NAI

10

2023E-STT-OUT0064

NAI

11

2023E-STT-OUT0066

NAI

12

2023E-STT-OUT0068

NAI

13

2023E-STT-OUT0069

NAI

14

2023E-STT-OUT0070

NAI

15

2023E-STT-OUT0071

ΝΑΙ

16

2023E-STT-OUT0074

ΝΑΙ

17

2023E-STT-OUT0075

ΝΑΙ

18

2023E-STT-OUT0076

ΝΑΙ

19

2023E-STT-OUT0078

ΝΑΙ

20

2023E-STT-OUT0079

NAI

21

2023E-STT-OUT0080

ΝΑΙ

22

2023E-STT-OUT0081

ΝΑΙ

23

2023E-STT-OUT0082

ΝΑΙ

24

2023E-STT-OUT0083

ΝΑΙ

25

2023E-STT-OUT0084

NAI

26

2023E-STT-OUT0084

NAI

27

2023E-STT-OUT0087

NAI

28

2023E-STT-OUT0088

NAI

29

2023E-STT-OUT0090

NAI

30

2023E-STT-OUT0091

NAI

31

2023E-STT-OUT0092

(NAI)

32

2023E-STT-OUT0093

(NAI)

33

2023E-STT-OUT0096

NAI

34

2023E-STT-OUT0097

ΝΑΙ

35

2023E-STT-OUT0099

NAI

36

2023E-STT-OUT0100

NAI

37

2023E-STT-OUT0101

NAI

38

2023E-STT-OUT0102

NAI

39

2023E-STT-OUT0103

NAI

40

2023E-STT-OUT0105

NAI

41

2023E-STT-OUT0106

NAI

42

2023E-STT-OUT0107

NAI

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

 

Κριτήρια επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας (εφόσον ο αριθμός των δηλώσεων είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θέσεων που προκηρύχθηκαν):

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί για Επιμόρφωση μέσω του προγράμματος Erasmus+ (ΚΑ 131) κατά τις τρεις τελευταίες Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας που στοχεύουν στην εκπαίδευση καινοτόμων τεχνολογιών, μεθόδων και συστημάτων εφαρμογής.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα).  Σ’ αυτή την περίπτωση προηγούνται οι χαμηλότερες βαθμίδες ΔΕΠ.
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων  οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις (για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ή Εργαστήρια.

Σημειώνεται, επίσης, ότι δίνεται προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικάτα οποία έπρεπε να κατατεθούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο TrainingMobilityAgreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο (δεκτά και με ψηφιακές υπογραφές) από α) τον/την υποψήφιο/α, β) τον/την Πρόεδρο του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).

  

Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμο μέλος ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ του ΑΠΘ ή να έχει σύμβαση εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΔΟΧ), που να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως την 21η Ιουλίου 2025.
  4. Το Διδακτικό προσωπικό έχει δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ενώ κάνει χρήση των τύπων αδειών βάσει της υπ’ αριθμ. 2933/9-11-2016 απόφασης της Συγκλήτου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι του Προγράμματος (π.χ. εξαιρούνται τα συνέδρια) και δεν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη εξόδων.

  

Συνιστάται η έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθένειας, καθώς και η ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του τμήματος  (σχετ. σύνδεσμος: https://eurep.auth.gr/el/staff/training/guide2023-2025 ) τουλάχιστον 1,5 μήνα πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση σας, προκειμένου να διενεργηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για έγκαιρη επιχορήγησης σας.